18:52 | شنبه 29 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

مرسدس بنز

حال خودروسازان در بازار آمریکا چطور است؟
پایگاه خبری راد: به تازگی گزارشی از میزان فروش شرکت‌های خودروسازی مختلف در بازار ایالات متحده آمریکا در سه ماهه سوم ۲۰۱۹ میلادی منتشر شده که نشان دهنده رکود و اشباع بازار است.
خودروسازان ژاپنی در ژاپن یکه‌تازی می‌کنند
پایگاه خبری راد: آمار فروش خودروهای پرطرفدار در ژاپن نشان می‌دهد که شهروندان این کشور تمایل بیشتری به خریداری و استفاده از خودروها و برندهای ژاپنی دارند.
خودروی پلاگین هیبریدی بنز در راه است
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد که مرسدس بنز قصد دارد به زودی مدل پلاگین هیبریدی جدیدی را معرفی کند که از قدرت و ظرفیت بالایی برخوردار است.
چه کشورهایی با آمریکا جنگ دارند؟
پایگاه خبری راد: کاخ سفید با هدف ایجاد روابط اقتصادی در سراسر جهان در جبهه‌های مختلفی نظیر مکزیک، چین، ژاپن، اروپا و کانادا سرگرم جنگ تجاری است.
باارزش‌ترین برندهای جهان
پایگاه خبری راد: اپل موفق شد با ارزش‌ترین برند جهان در سال 2019 لقب بگیرد.
ایمن‌ترین خودروهای شاسی‌بلند کدامند؟
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد که خودروهای شاسی بلند ساخت شرکت‌های ولوو، مرسدس بنز و بی ام و از سایر رقبای خود از ایمنی بالاتری برخوردارند.
سرمایه‌گذاری میلیون دلاری دایملر آلمان برای کاهش قیمت خودروهای برقی
پایگاه خبری راد: به نقل از منابع آگاه، شرکت خودروسازی دایملر آلمان قصد دارد با سرمایه گذاری ۱۰۰ میلیون دلاری در یک شرکت باتری سازی آمریکایی، ۱۰ درصد از سهام آن را خریداری کند و بدین ترتیب قیمت تمام شده خودروهای برقی را کاهش دهد.
دست‌به‌یکی خودروسازان اروپایی که گران تمام می‌شود
پایگاه خبری راد: شرکت های خودروسازی بی‌ام‌و ، دایملر و فولکس واگن به تبانی و همکاری برای دستکاری در میزان انتشار آلایندگی خودروهای خود متهم شده‌اند که در صورت اثبات صحت این ادعا، نام و آوازه آنها به شدت زیر سوال خواهد رفت.
بنز و بی‌ام‌و ارزان شدند
پایگاه خبری راد: خودروسازان آلمانی نظیر مرسدس بنز و بی‌ام‌و تحت تأثیر تصمیم جدید دولت چین برای کاهش مالیات بر ارزش افزوده، قیمت خودروهای خود در این کشور را به میزان قابل توجهی کاهش دادند.
رونمایی از اولین خودروی الکتریکی مسابقه‌ای مرسدس بنز
پایگاه خبری راد: خودروسازی مرسدس بنز اولین خودروی مسابقه‌ای برقی خود موسوم به "EQ Silver Arrow 01" را برای سری فرمول E رونمایی کرد.
خودروهای فراموش شده؛ گران تر می شوند!
پایگاه خبری راد: پیکان ‌سال ٤٦ این روزها در بازار چیزی حدود ٧٠ تا ٨٠‌میلیون تومان قیمت دارد. یک ژیان هم بسته به نوع و سالمی آن، ٢٠ تا ٦٠‌میلیون تومان و لندکروز مدل ٨٢ هم، ٨٥ تا ٢٠٠‌میلیون تومان هم قیمت گذاشته شده است.
با خودروی سران کشورهای جهان آشنا شوید
پایگاه خبری راد: سران کشورهای جهان در سال 2019 برای جابجایی از چه خودرویی استفاده می کنند؟
 دایملر با چینی‌ها برای توسعه خودروهای برقی همکاری کرد
پایگاه خبری راد: شرکت خودروسازی دایملر آلمان به تازگی اعلام کرده است که قصد دارد به منظور توسعه خط تولید خودروهای برقی، الکتریکی و هوشمند با شرکت‌های چینی فعال در این حوزه همکاری‌های خود را افزایش دهد.
لهستان، میزبان تولید باتری‌ مرسدس بنزهای برقی
پایگاه خبری راد: ماتئوش موراویه‌تسکی، نخست‌وزیر لهستان روز سه شنبه اعلام کرد که دایملر، شرکت مادر مرسدس بنز آلمان تصمیم گرفته است که باتری خودروهای برقی خود را در لهستان به تولید برساند.
کامیون‌های خودران دایملر از تسلا جلو زدند!
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد که دایملر از شرکت خودروسازی تسلاموتورز در توسعه و تولید کامیون‌های خودران و نیمه خودران سبقت گرفته است.